הרשמה לניוזלטר

כל המבצעים והעדכונים ישירות אליך למייל






דמיון מודרך

מאת: טיפול בNLP ודמיון מודרך
 
הערך הרב של הדמיה הוא שאפשר באמצעותה ליצור דפוסים של ביצוע מושלם בתאי המוח. בדמיון שלך אתה לא צריך לשגות. מכאן אנו למדים שאם אנחנו מדמיינים באופן עקבי תוצאות שאיננו רוצים שיהיו לנו, נשיג את התוצאות האלה! אנשים רבים חיים את כל חייהם כך-הם חושבים על מה שהם חוששים יותר מכל מפניו ותוהים למה זה ממשיך לקרות להם!


מעתה והלאה עשה לך הרגל לשפר את היכולות שלך על ידי הדמיון שלך. בין אם אתה מנהל שיחה קשה בטלפון, נכנס לחדר בו כל האנשים זרים לך, עומד מול כיתה או דואה על גלשן רוח בפעם הראשונה,נסה לבלות זמן מה לפני כן בחשיבה על איך תעשה את זה בדרך הטובה ביותר. האנשים המצליחים ביותר בעולם כבר נוהגים כך-הצטרף אליהם.
 
תרגול בדמיוננו נותן לנו תוצאות מדהימות. האם אי פעם שיחקת כדורסל באופן מנטלי, עשית חזרות או חשבת או תכננת את החניה שתעשה, עוד קודם שחנית! זו חזרה מנטלית ורבים מאתנו עושים זאת אפילו בלי לשים לב לכך בחיי היום יום שלנו. זה תהליך ילדותי ודמיוני והערך שלו הוא עצום.
 
הדמיון המודרך מתבסס על אפקט פיגמליון או על הביטוי "נבואה שמגשימה את עצמה". נמצא כי המוח האנושי מגיב באופן זהה לאירוע בין אם התרחש במציאות ובין אם היה דמיוני. לכן כשאדם מאמין ומדמיין שביכולתו לשנות מצב קיים, גדל הסיכוי שהוא יצליח לערוך את השינוי.
 
מידת הצלחת ההדמיה נמצאת ביחס ישר למידת הצלחתך למקד את חושיך לא בעולם החיצוני, אלא בעולם הפנימי. תנוחת הגוף המוצלחת להדמיה היא ישיבה זקופה כשגבך ישר, זרועותיך נחות בנוחיות על הרגליים, רגליך מונחות ישרות על הרצפה, אסור להן להיות משולבות או לגעת בחלק אחר בגופך. יש לנשום באופן קצוב, פנימה דרך האף והחוצה דרך הפה. הנשיפה צריכה להיות ארוכה ואטית מהשאיפה.
 
מומלץ לבצע הדמיה לפני ארוחת הבוקר, בזמן השקיעה ולפני השינה. אלה שלוש הנקודות רבות העצמה של השינוי-בין שינה ליקיצה, יום ולילה, ערות לשינה. מוטב לבצע את פעולת ההדמיה בתחילת פעולות היום השגרתיות- לפני ארוחת הבוקר- ולשלבה בהרגלי הקימה והרחצה. הדמיה בשעות אלו של היום היא הכנה טובה לאירועים ולפעילויות במהלכו. היא יוצרת גישה חיובית בהתמודדות עם היום שלפניך.
 
תרגיל הרפיה שמטרתו להגיע לרגיעה פנימית:
שב בתנוחה שהוזכרה, עצום את עיניך, נשוף מספר פעמים עד שתרגיש שלו ונינוח. זכור שהנשיפה ארוכה ואטית ואילו השאיפה נעשית כרגיל, הכל מבוצע ללא מאמץ. וכעת תראה את האוויר שאתה שואף פנימה בצורת אור כחול-זהוב שנוצר מתערובת של שמים כחולים ללא ענן ושל שמש זהובה וזוהרת, וראה את האוויר שאתה נושף יוצא בצורת עשן אפור כמו עשן סיגריות., הנישא הרחק באוויר ונעלם. תראה את האור הופך לכחול בעת שהוא נכנס לגופך, יוצא מלבך וזורם בקצב אחיד בעדינות וברכות דרך העורקים והנימים. דע שבשעה שהוא זורם אתה נעשה רגוע ונינוח. לאחר שהוא עבר בכל גופך, פקח את עיניך.
 
בהצלחה
 
מרים כהן
מנחה בכירה בדמיון מודרך ו-nlp
050-6919696
077-5570009




יצירת קשר עם המטפל

1900-72-15-82 שלוחה 297

מאמרים



התחברות מטפלים

על מנת לנהל את המידע אודות העסק שלכם, מאמרים תמונות עליכם להתחבר למערכת.

הזינו אימייל וסיסמא כפי שהם שמורים במערכת.

במידה ואינכם רשומים לאתר, באפשרותכם להירשם לאתר.