הרשמה לניוזלטר

כל המבצעים והעדכונים ישירות אליך למייל






תזונה טבעית לדיאטה מוצלחת ובריאות מירבית


תזונה טבעית לדיאטה מוצלחת ובריאות מירבית

לשמחתנו אנו עדים לשינוי המתחולל בענף המזון,ולמודעות הולכת וגוברת בתחום התזונה.
לתזונה השפעה רבה על מהלך חיינו,עלינו לחשוב על המזון ככלי להזנת גופנו,
ולוודא שהמזון שאנו אוכלים הוא אכן חיוני להזנת גופנו.

קראו כיצד ניתן להפיק את המירב מהמזון ומהם המזונות המומלצים ביותר.

נסו לחשוב על איך מצוי המזון בטבע,ולהשתדל ולאוכלו בצורתו הטבעית.ברגע שהמזון עובר עיבוד מסויים,הוא מאבד מערכו,ולכן חשוב מאוד לאכול מזונות כפי שהם נראים בטבע,ועל קליפתם.

בנוסף ,במחקר גדול ומקיף מאוד הנקרא "מחקר סין", שנעשה על ידי חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד ,אוניברסיטת קורנל והאקדמיה הסינית לרפואה מונעת,ונערך במשך 20 שנה על אלפי נבדקים,פורסמה ההמלצה לעבור לתזונה טבעונית כדרך להמנע ממחלות.

מזון מן החי,אינו בריא ומומלץ לאדם,ועל סמך נסיוני,אנשים עם מחלות כרוניות,אשר עברו לתזונה טבעונית ובריאה,נרפאו לחלוטין.כמובן שיש לעבור את התהליך עם גורם מוסמך,אשר ילווה את המטופל וידריך במילוי הצרכים התזונתיים.

עוד הסבר על למה כדאי לעבור למזון טבעוני ניתן למצוא בקישורים הבאים-

רופאים ממליצים להפסיק לחלוטין עם חלב


http://youtu.be/IwFgEEW12X0

למה כדאי להיות טבעוני-תשאלו את ביל קלינטון...

http://youtu.be/1ep7iOTNzTI

ההרצאה המדוברת והנצפית ביותר בארץ

http://youtu.be/ittFtDAAab0

כמו כן,חשוב להקפיד על מזון אורגני,שכן זהו מזון נטול רעלים והורמונים,אשר עצם המצאותם גורם לבעיות רבות בגוף.

את המזון יש לאכול במתינות וללעוס לעיסות רבות ככל הניתן,יש לאכול עד שעתיים לפני השינה,

ולא לשתות תוך כדי אכילה,שכן  אז פועלת מערכת העיכול בצורה לקויה.

בתחילה,תוך הסתגלות לתזונה הזו,עלינו לשנות את החשיבה וצורת ראייתנו את המזון,וכך גם גופנו יסתגל לשינוי,ומזונות מעובדים,מלוחים ומטוגנים,אט אט ידחו אותנו.

התוכנית לדיאטה והרזיה בטוחה לאורך זמן

תוכנית טובה להורדה במשקל,היא זו אשר משנה אצל המטופל תהליכים פיזיים ומחשבתיים.
חשובים מאוד התמיכה,הליווי,הייעוץ,העידוד לאורח חיים בריא בשילוב עם תזונה ופעילות גופנית אשר תתאים למטופל.חשוב שהתהליך יותאם אישית למטופל,משום שכך יוכל להתמיד ולשמר אותה לאורך זמן.


השינוי המהותי מתחיל אצלנו בראש,בשינוי החשיבה והתפיסה, כל דרך ההסתכלות שלנו על המזון צריכה להשתנות , וכן סוגי המזון אותם אנו בוחרים לאכול.

יש להקפיד על צריכה מן המזונות הבאים-

1.עלים ירוקים-

ישנו מגוון רחב של עלים ירוקים,ואתם יכולים לשחק עם השפע ולגוון.הדרך המומלצת לספיגת המירב מן הירוקים,היא באמצעות שייק ירוק ומזין.

יש לטחון מגוון של עלים בבלנדר בתוספת תמרים ופירות כמו תפוח,אגס וכו',ולהנות משיא הבריאות והאנרגיה של הטבע.

2.פירות-

כל יום לגוון בפירות,רצוי לאכלם בקליפתם,וניתן לשלב גם פירות יבשים.

מומלץ להכין  סלט פירות צבעוני,ממגוון רחב ככל הניתן של פירות,ומעל לפזר רוטב סילאן תמרים טבעי,או מייפל אמיתי,ואגוזים שלמים.מעדן אמיתי!

3.ירקות ממשפחת המצליבים-

מסייעים לכבד בפינוי רעלים,ומדכאים וירוסים,בקטריות,מיקרובים,ויעילים במניעת סרטן.

דוגמא למצליבים-כרוב,ברוקולי,פק צ'וי,וכו'.

ניתן לצרוך אותם מאודים,מוחמצים,מוקפצים,או בצורה היעילה ביותר-חיים.

4.אגוזים וזרעים-

2-4 כפות ביום,כאשר יש להקפיד שהם לא קלויים,מעובדים ומומלחים,ובקליפתם בלבד.

ניתן לשלבם בסלט ירקות,סלט פירות,שייקים,ולהכין מהם מגוון של רטבים וממרחים,שישתלבו במזונותינו.

5.סלט ירקות-

סלט עשיר,בכל צבעי הקשת,כאשר פה אתם יכולים להשתולל כיד הדמיון ולגוון מאוד בצבעים וסוגים,ולהביא שפע של טבע אליכם לצלחת.

6.שמנים-

בעיקר מזונות המכילים שמנים טבעיים ובריאים כגון-זיתים,אבוקדו,זרעי פשתן,אגוזי מלך,שמן קוקוס ועוד..

7.קטניות-

חיוניות למערכת החיסון,ולמערכת סילוק הרעלים.

מומלץ להנביט אותן,אך אם אין זמן ויכולת,ניתן לבשלן ולאכול כתוספת לסלט,או למגוון תבשילים.

גם כאן קיים לו שפע של צבעים וצורות,וצריך לגוון בצריכה,לשנות,ולנסות גם דברים שאנו לא מכירים.

בכל מקרה,מומלצת השרייה ממושכת של הקטניות,לפני בישולן.

מקטניות אפשר להכין ממרחים וחומוס,הסויה,לעומת זאת,אינה מומלצת לאכילה,משום שעברה שינוי גנטי רב מדי.

8.אצות-

יש לאכול כל יום אצות מסוג שונה,ורצוי אורגניות,הן מכילות חומרים מזינים רבים,כגון יוד,אשר קשה היום למצוא באדמה בארץ.

ניתן להוסיף אותן למרקים ותבשילים,או לפזר בסלט ובמוקפץ.

9.דגנים-

גם כאן רצוי מונבטים,והשרייה ממושכת,אך אפשר גם לבשל ללא הנבטה.

עדיף להמנע מדגני גלוטן,ולהעדיף דגנים אורגניים ומלאים.

גם אותם ניתן לשלב בסלטים כגון,סלט טבולה,או להכינם כתבשיל או מרקים.

10.ירקות שורש-

עדיף מאודים,אך אפשר גם במרקים,כתוספת מאודה לסלטים,תבשילים ועוד.

אלו הם ירקות מזינים מאוד,בעיקר בעונת החורף-בטטה,קישוא,דלעת,דלורית,לפת,צנון,גזר לבן ועוד.

לסיכום-

עלינו להיות מודעים לתזונה שלנו,לזכור שכל יום אנחנו מכניסים לגופנו משהו חיצוני,אשר משפיע על כל המערכות,אם נקפיד לצרוך דברים מזינים ובריאים,אשר קרובים ככל הניתן בצורתם הגולמית לטבע,לא נשלם ביוקר אחר כך,ונבוא על שכרינו.

עלינו לזכור כי זהו  -ת ה ל י ך- אל לנו להיות קצוניים מדי,ואז להשבר מהר,עלינו פשוט לסגל אופן חשיבה שונה ולנסות להבין שקרוב יותר לטבע,זה קרוב יותר לבריאות,לחיים,ולמה שבאמת צריך גופינו.

חשוב ביותר לאכול מזונות "חיים"מן הצומח,ולא מזון מת כמו חלבון מן החי,דוגמת בשר,לבשר אנרגיה מתה,לעיתים אנשים אשר מפסיקים לאכול בשר מדווחים על פחות אגרסיביות ועצבנות,והוא בנוסף מאוד קשה לעיכול.

ולהמנע בעיקר מהמזונות הבאים-קמח לבן,סוכר,חלב,ביצים,בשר,קפה,קולה,שוקולד.

זוהי הדרך הנכונה לבריאות ושמירה על אנרגיה ואיכות חיים.

גם אם אתם סוטים הרבה,המשיכו עם השינוי והנחילו אותו לאט לאט,לעצמכם וליקרים לכם,עד שהתזונה הזו תהיה הדבר העיקרי אותו אתם צורכים,ותחיו חיים טובים יותר.

 

 

 

 

 

 

התחברות מטפלים

על מנת לנהל את המידע אודות העסק שלכם, מאמרים תמונות עליכם להתחבר למערכת.

הזינו אימייל וסיסמא כפי שהם שמורים במערכת.

במידה ואינכם רשומים לאתר, באפשרותכם להירשם לאתר.